باهنر: اصولگرایان در خوف و رجاء به سر می‌برند-مجلس نهم:43

اقدامات جامعتین برای وحدت اصولگرایان، در طول 15سال گذشته بی‌سابقه است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصولگرایان در حالت خوف و رجاء به سر می‌برند.

محمدرضا باهنر در مراسم افطاری تشکل متبوعش با تشکر از آیت‌الله مهدوی کنی به خاطر حضور در این جمع گفت: این جلسه در یک فضای کاملا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد و ما تلاش کردیم که از اعضای شورای مرکزی گروه‌های مختلف اصولگرا که در حال تلاش و فعالیت هستند اعم از جبهه پیروان خط امام و رهبری و یا مجموعه اصولگرایان تحول‌خواه، دعوت کنیم که استقبال خوبی نیز شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل استقبال این است که در سال 89 ما شاهد یک تلاش مجدانه از طرف جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین به خصوص از سوی آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی بودیم که این عزیزان تلاش کرده و چتری را برای وحدت اصولگرایان باز کردند.

وی با بیان این‌که «آن‌ها با توجه به دو مقوله زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی تلاش و در این زمینه فعالیت کردند» گفت: امیدواریم که اصولگرایان با توجه به تلاش‌های صورت گرفته بتوانند به یک وحدت شایسته و بایسته برسند و با یک زیرکی خاص و دقت زیاد پروسه عظیمی را که در پیش رو دارند جلو ببرند و توفیق خوبی در مجلس نهم داشته باشند.

باهنر با بیان این‌که «کاری که انجام شده کاری بزرگ است و به این علت حواشی آن نیز زیاد است» گفت: رسانه‌های مکتوب و سایت‌ها اخبار این موضوع را دنبال می‌کنند، رسانه‌های بیگانه تحلیل ارائه می‌دهند و قطعا این موضوع حاشیه زیادی دارد.

وی افزود: حالت خوف و رجایی در بین اصولگرایان وجود دارد، اصولگرایان از صدای تفرقه نگران هستند، از طرف دیگر شاهد همت بالای جامعتین در راستای ایجاد وحدت در جریان اصولگرایان هستند. همتی که شاید بتوان گفت در طول 15 سال گذشته بی‌سابقه بوده و کار بزرگی است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان این‌که «کاری که بزرگواران در جامعتین آغاز کردند پربرکت است و آثار آن را در آینده می‌بینیم» گفت: این موضوع دغدغه قلبی اصولگرایان را کاهش می‌دهد و در این حالت خوف و رجاء تبیین و تحلیل مسائل می‌تواند بسیار مفید باشد و در این راستا ما از دکتر حدادعادل که سمت استادی ما را دارند دعوت کرده‌ایم که به عنوان یکی از عزیزانی که در طول پروسه حضور دارند به تبیین مسائل بپردازند. 

باهنر به حضور آیت‌الله مهدوی کنی در ابتدای این مراسم اشاره کرد و گفت: ایشان برای نماز جماعت حضور داشتند ولی به علت وضعیت جسمی‌ که داشتند نمی‌توانستند در کل جلسه حضور داشته باشند البته یک مزاحی نیز فرمودند و گفتند امشب به خاطر خداوند نیامده‌ام بلکه به خاطر شما آمده‌ام و این‌که می‌خواستم وفاداری و علاقه خود را به شما اعلام کنم.

پس از صحبت‌های باهنر غلامعلی حدادعادل عضو کمیته داوری و نظارت اصولگرایان به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع:  ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا